ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone No.
Address
Item Name

This form powered by Freedback

Friday, January 15, 2010

RZAC COSMETICS

SET KULIT BERMINYAK
Pure Herbal Fruity Soap (25gm) RM13.00Mampu membunuh bakteria yang menjadi punca utama jerawat halus dan kulit kembali berseri.

Rv Toner (15ml) RM17.00Toner yang diperkaya dengan asid sitrik untuk merangsang proses pengelupasan. Untuk menyelesaikan masalah kulit berpigmentasi dan jerawat yang serius.

Herbal Cream (4gm) RM15.00Krim pencerah untuk kulit jerawat berfungsi untuk mematikan jerawat, memudarkan parut dan mencerahkan kulit. Digunakan pada waktu siang selepas sabun, ratakan herbal krim dan sunblock.

Sunblobk Natural SPF15 (10gm) RM10.00Krim pelindung cahaya matahari, melindungi kulit, daripada sinaran matahari, debu dan kotoran. Bertindak menghalang penghidratan kulit dan sesuai digunakan untuk kulit sawo matang.

*Untuk tambahan produk dapatkan V-Gel

SET KULIT NORMAL
Coco Soap (25gm) RM13.00Memcuci dan menanggalkan sel-sel kulit mati dan kekotoran hingga ke dalam permukaan kulit muka. Mengandungi pati koko gred A bertindak lembut pada bahagian lapisan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Platinum Toner (15ml) RM13.00Bertindak sebagai penyegar dan kandungan didalamnya yang kaya dengan asid sitrik yang berupaya menanggalkan kulit mati dan pigmentasi. Membaiki kelembapan semulajadi pada kulit.

White Pearl Cream (4gm) RM15.00Untuk mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan mengembalikan elastisiti kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit dan digalakkan pemakaian untuk kulit yang menunjukkan tanda penuaan.

Sunblock Pink SPF 33 (10gm) RM10.00

Bertindak sebagai ejen pelindung kulit daripada sinaran UV dan melambatkan proses penuan, juga dapat melindungi kulit daripada habuk dan debu dari menusuk pori-pori kuit. Ia sesuai digunakan untuk kulit cerah.

*Setelah menggunakan Set Asas selama 10 hari, dapatkan Renewal Cream.

SET KULIT JERAWAT
AC Soap (25gm) RM13.00Mengandungi minyak Tea Tree dan Natural Sulfur yang bertindak sebagai antiseptik dan anti jerawat. Ia sesuai untuk kulit yang bermasalah jerawat batu, jangkitan kulit, noda hitam dan noda putih.

ST Toner (15ml) RM14.00Diformasikan dengan asid sitrik bagi kesimbangan minyak pada wajah dan membantu proses pengelupasan. Berkesan untuk menutupi pori-pori terbuka pada kulit wajah.

Herbal Cream (4gm) RM15.00Krim pencerah untuk kulit jerawat berfungsi untuk mematikan jerawat, memudarkan parut dan mencerahkan kulit. Digunakan pada waktu siang selepas sabun, ratakan herbal krim dan sunblock.

Sunblock Natural SPF 15 (10gm) RM10.00Krim pelindung cahaya matahari, melindungi kulit, daripada sinaran matahari, debu dan kotoran. Bertindak menghalang penghidratan kulit dan sesuai digunakan untuk kulit sawo matang.

*Untuk tambahan produk dapatkan AC Prone Lotion dan V-Gel.

SET KULIT KERING & JERAGAT
Cleopatra Secret Soap (25gm) RM13.00
Gabungan daripada ekstrak avocado dan ekstrak papine dicipta untuk membersih wajah. Mencegah kedutan dikulit muka. Mengandungi ekstrak avocado yang dapat mencegah kulit daripada kering.

RV Toner (15ml) RM17.00
Toner yang diperkaya dengan asid sitrik untuk merangsang proses pengelupasan. Untuk menyelesaikan masalah kulit berpigmentasi dan jerawat yang serius.

White Pearl Cream (4gm) RM15.00
Untuk mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan mengembalikan elastisiti kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit dan digalakkan pemakaian untuk kulit yang menunjukkan tanda penuaan.

Sunblock Pink SPF 33 (10gm) RM10.00
Bertindak sebagai ejen pelindung kulit daripada sinaran UV dan melambatkan proses penuan, juga dapat melindungi kulit daripada habuk dan debu dari menusuk pori-pori kuit. Ia sesuai digunakan untuk kulit cerah.

*Setelah menggunakan set asas selama 10 hari, dapatkan Pigment Cream + Q10 dan Renewal Cream.

PRODUK TAMBAHAN

CLAYMASK RM15.00
Clay Mask merupakan masker yang sangat sesuai untuk kulit normal dan berminyak. Kandungan galian dan mineral yang tinggi dapat menyahtoksik yang terdapat di dalam kulit dan dapat menghilangkan radang kemerah-merahan pada kulit, menyembuhkan kulit yang mengelupas dan dapat menghaluskan dan menegangkan kulit.

COLLAGEN CREAM RM20.00
Untuk mengekalkan kelembapan kulit wajah dan menegang kulit gunakan Collagen Cream seminggu 2X pada waktu siang atau malam. Selepas sabun ratakan Collagen Cream, biarkan 30 minit dan bilas. Dirumus dengan rumpai laut . Ia juga dapat menegangkan kulit serta menghilangkan parut dan pigmentasi. Sangat sesuai untuk kulit yang matang dan pigmentasi. Menjadikan kulit halus dan kelihatan muda.

MOISTURIZER CREAM RM17.50
Mengandungi Asid Sitrik bagi mengawal keseimbangan minyak pada wajah dan membantu proses pengelupasan. Berkesan untuk menutupi pori-pori terbuka pada wajah sekaligus melembapkan kulit.

SUPERB CLEANSING SCRUB GEL RM12.00
Mempunyai bahan pencerah AHA/BHA dimana kandungan gel @ scrub ini dapat menanggalkna sel-sel kulit mati serta menegangkan dan menghaluskan kulit.

RENEWAL CREAM RM39.00
Ini terbukti dapat mengurangkan pigmentasi dan mempercepatkan pertumbuhan sel kulit untuk pencerahan kulit. Pigmentasi menjadi pudar dalam beberapa minggu.

V-GEL RM25.00
Sesuai untuk kulit yang berminyak dan berjerawat. Diperkaya dengan vitamin A, C dan E untuk memperbaiki struktur kulit yang rosak. Berupaya memelihara dan mengawal penghasilan minyak pada wajah. Memulihkan kulit daripada kemerah-merahan dan proses pengelupasan.


PIGMENT CREAM + Q10 RM25.00

Gabungan Q10 dengan teknologi nano yang dapat mengurangkan bintik-bintik hitam dan anti penuan. Digunakan pada waktu malam sebagai krim malam. Cara penggunaan ,setelah sabun, ratakan Pigment Cream seluruh muka dan biarkan semalaman.

R SOAP RM13.00

Sesuai digunakan untuk semua jenis kulit, diperbuat daripada ekstrak betik yang dapat menanggalkan sel-sel kulit mati.

CARROT BAR RM13.00
Membantu mempercepatkan proses rejuvenasi kulit. Selain bertindak melembab dan membersihkan kulit dengan kandungan ekstrak carrot dan buah betik. Efektif menghilangkan parut-parut dan kesan jerawat, menghilangkan kesan pigmentasi pada kulit muka dan mengurangkan garis-garis halus dan kedutan.

EYE GEL + VITA C RM26.00
Boleh mengurangkan kedutan , garis-garis halus, menghilangkan 'dark circle' dan menyegarkan kembali mata yang lesu.

MOISTURIZER + VITA C RM29.00
Daripada ekstrak botanical limau dan anggur, Krim ini mengandungi vitamin A dan E yang dapat mencegah kulit daripada sinaran UV, menghalang bintik-bintik hitam dan gatal-gatal di kulit muka. Disamping itu krim ini juga meningkatkan pertumbuhan collagen dan melembapkan kulit muka.

1 comment: