ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone No.
Address
Item Name

This form powered by Freedback

Saturday, January 23, 2010

ERIESYA SPA

SPA BEAUTY PRODUCTS

Set Spa Beauty merupakan set penjagaan Kulit Muka dan juga Kulit Badan untuk lebih putih berseri, ceria & juga memberi kesegaran untuk sepanjang hari. Sila klik di bawah produk kategori untuk keterangan lanjut

FACIAL CARE PRODUCTS
Spa Beauty Set ini mengandungi 3 produk utama yang terdiri daripada Beauty Soap, Spa UV+Foundation dan Spa Beauty Cream.Spa Beauty Soap dihasilkan daripada gabungan timun, asam jawa, kunyit dan herba-herba terpilih bagi menghilangkan jerawat & jeragat serta bintik-bintik hitam.Beauty Soap juga dapat membantu anda membersihkan kulit wajah daripada segala kekotoran. Spa UV+Foundation yang bertindak sebagai pelindung dari pancaran matahari digunakan sebagai alas bedak yang mampu memutih dan mensekatakan warna kulit anda. Ia juga membantu menutup parut jerawat dan liang pori-pori serta menghaluskan kulit wajah. Beauty Cream juga antara pelengkap utama Eriesya SPA Beauty Set yang sesuai untuk kulit bermasalah dan normal serta mampu mencerahkan kulit tanpa perlu melalui proses pengelupasan. Penggunaan yang berterusan mampu menjadikan kulit anda bersih, cerah dan berseri sepanjang masa.

Selain itu, O2 SPA Freshener juga merupakan satu lagi produk patut dilengkapkan bersama, ia diformulasikan daripada ginseng yang terpilih dengan kombinasi oksigen bagi mengembalikan kesegaran kulit anda. Khasiat ginseng adalah bagi melancarkan peredaran darah, merawat masalah kulit, mencerah, menghilangkan kedutan dan menyegarkan wajah yang lesu dan tidak bermaya.Khasiat oksigen pula dapat membantu menyegarkan sel-sel kulit dan menjadikannya lebih bermaya di samping melambatkan proses pernuaan. O2 SPA Freshener ini juga amat sesuai digunakan pada bila-bila masa untuk mengembalikan kesegaran pada wajah yang letih dan lesu.

BODY CARE PRODUCTS
Spa Bath Salt (Mandian Garam) dirumus khas dengan herba buah-buahan asli yang mampu mengembalikan keremajaan kulit anda. Ia juga membantu mencerahkan ketiak, celah peha dan leher serta bertindak membersih, melembut dan mensekatakan warna kulit badan dengan menanggalkan sel kulit mati. Ianya terdapat dalam 3 jenis ramuan iaitu Kunyit untuk kulit normal, Asam Jawa khas untuk kulit sensitif dan Timun bagi kulit kering. Untuk kesan yang lebih baik gunakan bersama KRIM PENCERAH 3 DALAM 1.

Krim ini dapat mencerahkan bahagian-bahagian hitam di seluruh badan iaitu ketiak, celah peha dan leher. Penggunaan kedua-dua produk akan menampakkan kesan dalam 5 hari sahaja.Selain daripada itu, Sabun SPA Manggis Soap juga boleh diguna bersama dengan produk yang disebut tadi. SPA Manggis Soap dihasilkan daripada ekstrak manggis, madu & Luffa.

Big & Up Breast Spray juga merupakan satu lagi produk yang digemari oleh wanita yang selalunya dibelenggu masalah payudara yang kecil dan kendur. Kini dengan Big & Up Breast Spray wanita dapat membantu mencantikkan payudara wanita. Ia dihasilkan daripada "puerira lobata" iaitu sejenis tumbuhan herba yang dipercayai amat baik untuk mencantikkan payudara.

Anti Stretch Mark (losyen pemutih Spa Anti Rekahan), Ia boleh digunakan sebagai persediaan semasa mengandung mahupun selepas bersalin.Manggis Soap - RM17.90

Sabun SPA Manggis Soap dihasilkan untuk kegunaan BADAN daripada ekstrak Manggis, Madu & Luffa. Gabungan ini mempunyai banyak kebaikan seperti:

-Menghilangkan daki & sel kulit mati
-Menghilangkan kesan-kesan parut
-Mencerahkan bahagian celah peha, ketiak & seluruh badan
-Menjadikan kulit halus & licin
-Menegang serta menghilangkan kedutan pada kulit
-Kulit kelihatan gebu, segar & muda
-Mencegah pembiakan kulat pada kulit

Kandungan:
Deionised Water, Tetrasodium EDTA, Mangosteen Extract, Sodium Stearate, Sodium Lactate, Sodium Palmitate, Propylene Glycol, Glycerine, Honey, Vitamin E (Tocopherol Acetate), Sodium PEG-7 Olive Oil Carboxylate, Sodium Citrate, Kojic Acid, Seed Oil, Tamarindus Indica Extract, Olive Oil PEG-7 Esters, Propyl Paraben, Methyl Paraben, Fragrance, CI 12150

Big N Up Breast Spray - RM35.90

Big N Up Breast Spray ini amat sesuai digunakan oleh mereka yang telah berumah tangga kerana ia mampu mengembalikan bentuk payudara yang sebenar dengan membentuk semula agar ianya tegang dan kenyal setelah mengalami perubahan hormon atau faktor usia.

Produk ini juga berkesan digunakan pada bahagian pinggul untuk mengelakkan daripada ianya jatuh terutama kepada gadis yang masih dara. Penggunaan yang berterusan akan menjadikan payudara dan pinggul anda penuh, tegang dan menghilangkan kesan rekahan halus yang terdapat di kawasan tersebut serta menghaluskan kulit.

Cara Guna:
Sembur 2 ke 3 semburan pada payudara.
Urut ke arah menaik sehingga meresap.
Tidak perlu dibilas. Gunakan 2 kali sehari selepas mandi.

Kandungan:
Deionised Water, Buten Superba Extract, LANOLIN Oil, Vitamin E(Tacopherol Acetate), Pueraria Lobata Extract, Milk Extract, Probylene Glycol, Glycerin, Seed
Oil, Prophyl Paraben, Methyl Paraben.

Anti Stretch Mark - 24.90

Losyen ini khasnya digunakan pada badan untuk :-

-Menghilangkan rekahan yang teruk pada bahagian payudara, perut, pinggul , peha dan kaki.
-Menegangkan kulit yang kendur.
-Mencerah dan melindungi kulit dari sinar ultraviolet.
-Penggunaan harian bagi mencerahkan dan melembabkan kulit yang kering.

Cara Guna:
Sapu dan urutkan losyen ke seluruh badan atau bahagian badan yang bermasalah sahaja. Gunakan selepas mandi pada waktu pagi dan malam.

Spa Bath Salt (New Series) - RM24.90

Dirumus khas dengan herba buah-buahan asli yang mampu menyegarkan dan mengembalikan keremajaan kulit anda. Ia juga berupaya mencerahkan ketiak, celah peha dan leher. Juga bertindak membersih, melembut dan mensekatakan warna kulit badan dengan menanggalkan sel kulit mati. Garam mandian ini juga dapat merawat kulit bermasalah. Ia akan membuatkan badan ada terasa segar dan bersih sepanjang hari. Untuk mencerahkan ketiak, celah peha dan leher.

  • Spa Garam mandian Serai + Limau bertindak memecah lemak, toksin serta memecah angin.

    • Spa Garam Mandian Manggis + Pitera berfungsi sebagai antioksida, anti kanser merawat kulit yang bermasalah akibat sinaran ultra violet, seperti kulit kusam, gelap dan kering.
Cara Guna:
Pastikan badan kering sebelum menggunakannya. Gosokkan pada badan secara membulat dengan menggunakan sedikit air bagi memudahkan proses scrub. Gunakan setiap kali anda mandi.

SPA BATH SALT - RM19.90

Dirumus khas dengan herba buah-buahan asli yang mampu menyegarkan dan mengembalikan keremajaan kulit anda. Ia juga berupaya mencerahkan ketiak, celah peha dan leher. Juga bertindak membersih, melembut dan mensekatakan warna kulit badan dengan menanggalkan sel kulit mati. Garam mandian ini juga dapat merawat kulit bermasalah. Ia akan membuatkan badan ada terasa segar dan bersih sepanjang hari. Untuk mencerahkan ketiak, celah peha dan leher. Ianya terdapat dalam 3 jenis ramuan iaitu Kunyit untuk kulit normal, Asam Jawa khas untuk kulit sensitif dan Timun bagi kulit kering. Gunakan bersama KRIM PENCERAH 3 DALAM 1 dan kesannya dapat dilihat dalam masa 5 hari.

Cara Guna:
Pastikan badan kering sebelum menggunakannya. Gosokkan pada badan secara membulat dengan menggunakan sedikit air bagi memudahkan proses scrub. Gunakan setiap kali anda mandi.



Spa Beauty Cream - 48.90

Rumusan daripada kunyit, aloevera serta herba terpilih telah menghasilkan krim yang istimewa yang bertindak cepat bagi menghilangkan jerawat & jeragat serta bintik-bintik hitam. Ia bertindak secara lembut tanpa pengelupasan bagi melambatkan kesan penuaan dengan menghilangkan kesan-kesan kedutan sambil menegang dan mencerahkan kulit wajah.

Cara Guna:
Ambil secolek sahaja Spa Beauty Cream dan letakkan pada 5 bahagian muka iiatu dahi, pipi, dagu dan di atas hidung. Kemudian semburkan O² Spa Freshener ke muka sebanyak 2 semburan. Ratakan Spa Beauty Cream ke semua bahagian muka. Gunakan pada waktu malam sahaja.

Kandungan:
Deionised Water, Carbomer, Cetyl Alcohol, Seed Oil, Stearic Acid, Glycerin, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Extract, Panthenol, PEG-8, Sweet Almond Oil, Tumeric Extract, Ascorbic Acid, C-12-15 Alkyl Benzone, Citric Acid, Butyl Paraben, Menthyl Paraben, Propyl Paraben, CI 11680, Fragrance.


Spa UV + Foundation - 28.90

Krim 2 dalam 1 ini bertindak sebagai pelindung pancaran matahari yang mengandungi SPF 25 serta menjadi alas bedak yang mampu memutih dan mensekatakan warna kulit. Ia juga mampu menutup parut jerawat dan liang pori-pori serta menghaluskan kulit.

Cara Guna:
Semburkan O² Spa Freshener ke muka sebanyak 2 semburan dan biarkan ia kering untuk seketika. Letakkan satu colek krim Spa UV + Foundation di setiap bahagian iaitu dahi, pipi, dagu dan di atas hidung. Gunakan pada waktu siang sahaja.

Kandungan:
Deionised Water, Micronized Titanium Dioxide, cetyl Alcohol, Seed Oil, Stearic Acid, Ethylhexyl Methoxicimamate, Propylene Glycol, Octyl Methoxicimamate, Glycerine, Sweet Almond Oil, PEG-10 Dimethicone Crosspolymer, Butyl Paraben, Methyl Paraben, Propyl Paraben, CI 11680, CI 12150, Fragrance.

Spa Beauty Soap - RM14.90

Dihasilkan daripada gabungan timun, asam jawa, kunyit dan herba-herba terpilih bagi menghilangkan jerawat dan jeragat serta bintik-bintik hitam dan dapat melambatkan kesan penuaan dan mencerahkan kulit wajah.


Cara Guna:
Basahkan muka dan ratakan buih sabun ke seluruh muka. Urut perlahan-lahan selama dua ke tiga minit. Bilaskan dengan air dan keringkan dengan tuala bersih. Gunakan pada waktu pagi dan malam.

Kandungan:
Deionised Water, Tetrasodium EDTA, Sodium PEG-7 Olive Oil Carboxylate, Sodium Lactate, Sodium Citrate, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Glycerine, Tumeric Extract, Kojic Acid, Tamarindus Indica Extract, Olive Oil PEG-7 Estera, Cucumber Extracts, Propyl Paraben, Methyl Paraben, Fragrance, CI 11680



No comments:

Post a Comment