ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone No.
Address
Item Name

This form powered by Freedback

Thursday, February 4, 2010

D'AYU

D’Ayu Soy Collagen Plus Vitamin C

Perasa Cuppucino

“Cerah Cantik Muda”

Minumlah soy collagen + Vitamin C setiap hari, anda akan alami perbezaan yang ketara, semakin cerah, semakin cantik dan semakin muda. Gabungan 3 formula utama akan merealisasikan impian anda.

Mengandungi 10 sachet per box. Mengandungi 3 bahan utama:

1. Soya – Protein soya membantu mencerahkan serta mencantikkan struktur kulit dari dalam secara semulajadi.

2. Kolagen – Marine collagen adalah ekstrak gelatin dari ikan laut dalam yang kaya dengan 20 jenis asid amino yang dapat membantu menghaluskan struktur kulit.

3. Vitamin C – Vitamin C bertindak secara berterusan untuk pertahanan badan bagi menguatkan imunisasi badan, menbantu proses pembetukan kolagen bagi memantapkan kulit menjadi badan anti oksida untuk mengurangi kerosakan radikal bebas.

Cara minum – Masukkan 1 paket soy collagen + Vitamin C kedalam secawan air suam, kacau dan minum sebelum serapan pagi.


Soy Lobata 500mg D’Ayu

“Tegang Muda Intim”

Pueraria Lobata ialah sejenis herba tradisional semulajadi yang tumbuh dikawasan dingin tertentu seperti Thailand dan Korea. Di China ia digunakan untuk meningkatkan system imum dan prestasi perjalanan darah. Hari ini di Amerika, Eropah, Taiwan dan China ia menjadi perbualan hangat sebagai alatan kosmetik untuk mengekalkan keremajaan.

Mengandungi 10 sachet. 3 bahan utama iaitu

Soya – Protein soya membantu mencerahkan serta mencantikkan struktur kulit dari dalam secara semulajadi

Lobata – Pueraria Lobata mempunyai unsure semulajadi iaitu Phytoestrogens untuk mambantu antaranya awek muda,membantu melambatkan menopous, membantu menegang dan mencantikkan payudara serta punggung dan membantu merapatkan hubungan suami isteri.

Vitamin C – Vitamin bertindak secara berterusan untuk ketahanan badan bagi menguatkan imunisasi badan, membantu proses pembetukan kolegen bagi memantapkan kulit menjadi badan anti-oksida untuk menguranggi kerosakan radikal bebas.

Cara Minum

Masukkan 1 paket soy lobata 500mg kedalam secawan air suam, kacau dan minum sebelum tidur.

No comments:

Post a Comment