ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone No.
Address
Item Name

This form powered by Freedback

Thursday, April 15, 2010

Susu Kambing Merah


“Nikmati Hidup Yang Ceria”
Mengandungi 300gram. Membina daya ketahanan badan yang kuat. Sesuai untuk orang dewasa, wanita dan kanak-kanak.
Pengguna yang dihurmati,
Begitu ramai pengguna yang telah serasi dengan Susu Kambing Merah ini. Mereka sedia berkongsi testimoni dengan pengguna lain. Kami nyatakan perkara yang kerap ditanya oleh yang ingin mencuba ini.
1. Susu Kambing Merah ini untuk apa?
Ini makanan berkhasiat untuk badan. Menjadikan daya tahan badan melawan pelbagai penyakit lebih kuat. Badan memang bertenaga, aktif, mudah berpeluh, selesa, kulit lembut lebih cantik, tidur lebih lena, buang air lawas dan badan rasa lebih ceria sentiasa.
2. Cara makan macamana?
Sudu di dalam disediakan. 2-3 sudu pagi dan malam sudah cukup. Makan direct ke mulut tanpa campur air lebih mudah. Pelan-pelan. Sebaiknya masa perut kosong, jangan makan apa-apa satu jam sebelum dan satu jam selepas. Kalau campur air, taruh sedikit saja dan minum. Rasa lemak dan tiada bau hamis.
3. Orang macamana yang sesuai makan?
Lebih sesuai bagi orang dewasa dan yang lebih umur. Mereka lebih cepat merasakan keselesaan badan apabila makan Susu Kambing Merah ini. Bagi kanak-kanak, baik kalau dicampurkan ke dalam minuman mereka. Mereka lebih cerdik, lebih cergas dan ibubapalah yang dapat menilai perbezaan diri anak-anak mereka nanti. Mereka boleh cuba.
4. Orang mengandung okeykah?
Lagi baik. Ibu lebih sihat, rasa kenyang, kandungan juga mendapat zat yang tinggi. Bila lahir, bayi lebih sihat dan putih, terhindar dari penyakit kuning dsbnya
5. Ada testimoni orang yang sudah cuba?
Memang banyak. Orang stroke, kencing manis, gout, lenguh-lenguh, lelah asma, memang mereka rasa lega dan memuaskan hati. Mereka beli 2-3 botol sekali di farmasi. Mereka beransur pulih, badan kembali bertenaga, selesa, rasa ringan, wajah lebih berseri dan bersemangat tinggi.
6. Buah Merah ni apa?
Buah Merah terbukti membantu ketahanan badan lebih kuat melawan penyakit berat dan aids. Memang ada ujian klinikal. Buah Merah (Pandanus Conoideus) adalah tanaman endemik Papua. Penyelidiknya Drs I Made Budi MSi. Buah Merah berkhasiat menyembuhkan beragam penyakit degeneratif dan gangguan metabolisma karena pola makan seperti kanser, tumor, hepatitis, diabetes, jantung koroner, gangguan prostat, darah tinggi, kolesterol, stroke dan HIV. Rujuk www.buah-merah.info/
7. Susu semua sama, apa beza dengan susu lembu?
Anda lihat lembu? anda lihat kambing? Antara keduanya apa beza? kelakuannya? gerak-gerinya? Elok anda tau bahawa Susu Kambing lebih hampir dari susu Ibu. Semua prophets, nabi dan rasul tuhan hantar ke dunia ini, meminum susu kambing dan memelihara kambing. Tentu unik. Banyak kelebihan yang tersembunyi. Kita amalkan sunnah pasti kita berjaya.
8. Mana nak dapatkan Susu Kambing Merah ini?
Dapatkan di Hypermarket atau Farmasi, Mereka bersedia memberikan nasihat yang betul pada anda.
9. Selamat mencuba !
Price per Unit (piece): RM 80.00

No comments:

Post a Comment